Szombathelyi lakos fogyasztó békéltető testületi eljárás lefolytatását kérte az iPon Computer Kft. 1134 Budapest, Tüzér u. 13. szám alatti vállalkozással szemben. Kérelmében előadta, hogy a vállalkozás által üzemeltett webáruházban vásárolt 2016. február 18. napján egy Ozone LanPack laptop hátizsákot, amire a vállalkozás kettő év jótállást biztosított. A hátizsák zárható cipzárjainak egyik bilincse meghibásodott, rövid időn belül mindkét gyűrű rész eltörött, ez lehetetlenné tette a táska lakattal történő zárását. A fogyasztó a jótállási idő letelte előtt, 2017. december 13-án jelezte a hibát, kérve a termék javítását, vagy cseréjét. A vállalkozás a jótállási idő elteltére való hivatkozással a fogyasztó kérelmét elutasította. A békéltető testület eljáró tanácsa alaposnak találta a fogyasztó igényét és ajánlásban kötelezte a vállalkozást a termék 15 napon belüli javítására. A vállalkozás az ajánlást nem teljesítette BT/41/2018.)