Szombathelyi lakos fogyasztó békéltető testületi eljárás lefolytatását kérte a Binova Trade Kft. 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 8. I/4 szám alatti vállalkozás ellen. Kérelmében előadta, hogy az interneten vásárolt az Emag honlapján a vállalkozástól egy db Log On elnevezésű edzett, 9H keménységű, kék színű üvegfóliát a Samsung Galaxy S8 telefonkészülékére 4.990 Ft-ért, amelyet futárszolgálattal szállítottak le a részére, a szállítási költséggel együtt 5.980 Ft-ot fizetett. A terméket a fogyasztó szaküzletben helyeztette fel a telefonkészülékre, amely szakszerűen történt meg. Majd nagyon rövid időn belül a fogyasztó megállapította, hogy az üvegfólia levált, a funkcióját nem teljesíti. A vállalkozás a fogyasztó kártalanításra irányuló igényét elutasította
A békéltető testület alaposnak találta a fogyasztó kérelmét, és ajánlásban szólította fel a vállalkozást az 5.980 Ft. visszafizetésére. A vállalkozás az ajánlást nem teljesítette (BT/50/2018.)